onsdag 28 april 2010

Onsdag 28 April

sitter i esse idag..väldigt dött här idag igen..

imåron ska jag vara i nykabi hela dagen. och freda är jag väl kanske ledig då.

igår var jag o Emma på afropowerdance :) det va väldigt svettigt men väldigt skojjigt :)
mindes nog alla rytmer fast de är nästan 2 år sen sist ja va på afro :)
samma sak nästa vecka igen :)
uuj känns att man buri hitt tibak na liti nu igen.. :) mycke jobb ännu.. men "he tar se sa pyroman".

ikväll blir e Ljusparty i soldatgränd :) å ja ska INT köp na!!
ba skåda och drick kaffi och kanski ita na gott om fridolf ha baka na gotta! ;p
hihhi.

älsking har byggledigt resten av veckan så nu händer de å vänder de på bygget.sandbacka.nu :) jag har så fullt upp så jag vet inte när jag ska hinna dit näst. men på fredan om jag är ledig ska jag försöka hinna. :)eller måst.

nej nu slutar ja dilla för idag.. :p


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar